Reklamace
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího CosmeticPoint.cz, společnost Cos,meticPoint.cz s.r.o., IČ 08135541, DIČ CZ08135541, se sídlem Pod lysinami 555/32, Hodkovičky, 147 00 Praha 4, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 313561 (dále jen „prodávající) a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat k reklamaci zboží pořízeného od CosmeticPoint.cz.
Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží. Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout Prodavajícímu potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o čas, ve kterém kupující neposkytl požadovanou součinnost.
Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem
Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit ?
- jste o vadě před převzetím věci věděli;
- jste vadu sami způsobili
Jak zboží reklamovat?
- V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat, zašlete jej na adresu CosmeticPoint.cz s.r.o. Pod lysinami 555/32, Hodkovičky, 147 00 Praha 4 s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete Reklamacni_formular_cosmeticpoint.
- O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení nebo zamítnutí, vás budeme písemně informovat e-mailem
- Vyřízení reklamace včetně odstranění vady obvykle netrvají déle než 30 dnů. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy
- V případě vady zboží se společně můžeme domluvit na kompenzaci ve formě poukázky.
- Dále jste oprávněni požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy.
- Pokud by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, jste oprávněni požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny.
- Pokud jde zároveň o významnou vadu, můžete i odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zboží zašlete zpět a my Vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.
UPOZORŇUJEME
- že přecitlivělost nebo alergická reakce na dodanou kosmetiku nelze považovat za vadu samotného zboží
- jsme zodpovědní za vady, které se vyskytly ve zboží během dodání
- nejsme však zodpovědní za žádné nové vady, zejména pokud byly způsobeny nesprávným použitím
- v případě zboží s datem expirace jsme také zodpovědní za to, že zboží bude během tohoto období vhodné k použití
KONTAKTY
Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na e-mailu info@cosmeticpoint.cz
Záznamy nebyly nalezeny...